mandag 30. mai 2011

Snart er de på hell........

Snart har syrinen blomstret ferdig for denne gang.....synd den ikke blomstrer lengre. Men en hadde vel ikke satt så utrolig pris på den hadde den spredd duften sin i huset vårt året rundt.
Nei nå er det bare å snuse inn den deilige lokten og glede seg til neste gang den står der i all sin prakt.....

Når blomstringen er over skal jeg grave opp noen sideskudd og reise til en koselig dame som ønsket seg syrin.....håper hun også kan få en stor fin buske akkurat som vi har her.

Jeg har sagt det mang en gang og sier det igjen....alle årstider har sin sjarm :)





1 kommentar:

  1. Skjønne syriner ღ elsker denne herlige
    planten, og skulle gjerne at flere slike
    i hagen min :) Her hos meg har de så vidt
    begynt å blomstre, så jeg gleder meg
    endelig til å snart begynne å ta inn og
    pynte med ღ Ønsker deg en flott fredag,
    klem fra Mette

    SvarSlett