onsdag 22. juni 2011

Nytt bord og litt til.....

Har leta en stund etter dagseng på finn.no og plutselig fant jeg en, ikke langt vekk. Så er det bare å få sydd massssse puter til den....deilige varme sommerkvelder og masse puter + en god bok...kan vel ikke bli bedre :)

Men jeg hadde jo ingen bord i høyde som passet til senga, spurte Ole mannen min pent om det var mulig og få et mini utgave av det store spisebordet. Og jammen var det ikke ferdig noen timer etterpå :D
Men den rette patinaen er vel ikke på plass før neste sommer....vær &vind må jobbe med det. Har også igjen og fylle alle hullene etter skruene med "tremasse", enten laget av lim og flis eller ferdig på boks.






NB!

Terasse gulvet er klart for utskifting...kommer det kommer.





























Satte også fram speilkommoden etter svigermor Gina. Tror den tåler å stå ute så lenge den står under tak...men jeg skal følge med og "redde" den hvis jeg ser det ikke funker... da bærer det inn igjen.




1 kommentar:

  1. Ååååå så koselig det blir der ute! Herlig med en slik iten oase!!!
    Du får sende meg et lite hint neste gang du skal til Halden da;)

    Det er veldig tilfeldig hvor jeg finner ting men det er en liten bruktbutikk nede ved Tista senteret som heter Rariteten og der finner jeg stort sett en ting eller to, ellers tror jeg det er et loppis i Skjeberg hver helg en stund fremover...tvi tvi og skitt fiske uansett;)

    Takk for dine alltid like koselige kommentarer!

    Klem,Hanne

    SvarSlett